Fitness pro začátečníky

PRSTOVÉ BOTY VIBRAM FIVEFINGERS PRO ZDRAVÉ NOHY

Fitness pro začátečníky

Je mnoho způsobů, jak se dostat a udržet ve formě – stejně tak mnoho způsobů, jak zapojit do vašeho cvičení minimalistický přístup. Pod vedením Stacey Lei Krauss, vedoucí fitness poradkyně Vibram FiveFingers, jsme dali dohromady několik článků, návodů a zdrojů, které vám s tím jistě pomohou.

Výzkumy říkají... Vytvořte si cvičební plán.

Výzkumy říkají... Vytvořte si cvičební plán.

Získejte cenné informace o tom, jak začít s cvičebním plánem. Vibram poskytuje tipy pro ty, kteří se rozhodli učinit z cvičení prioritu ve svém životě.

[ČÍST DÁL]
Když začínáte s cvičení, postupujte pomalu

Když začínáte s cvičení, postupujte pomalu

Je snadné se nadchnout, když začínáte s cvičením, ale Vibram FiveFingers doporučují zvolit pomalejší tempo a poslouchat signály svého těla.

[ČÍST DÁL]
Ať na to nejste sami — Výhody skupinového cvičení

Ať na to nejste sami — Výhody skupinového cvičení

Cvičení se skupinou nebo tréninkovým partnerem může zajistit vyšší motivaci a lepší výsledky pro ty, kteří právě začínají s novým cvičebním plánem.

[ČÍST DÁL]
Anatomie nového cvičebního plánu

Anatomie nového cvičebního plánu

Tento informační obrázek od Vibram FiveFingers nabízí užitečné tipy pro cvičení, které vám pomohou stanovit úspěšný a dlouhodobý cvičící plán.

[ČÍST DÁL]
VIDEO: Minimalistické cviky na maximum.

VIDEO: Minimalistické cviky na maximum.

Stacey Lei Krauss ukazuje příklady minimalistických cviků, které můžete snadno provádět doma.

[ČÍST DÁL]